معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: مشکلات بازسازی سینما قدس ایلام در مرکز این شهر رفع شده و قرارست در این مجموعه پردیس سینمایی راه‌اندازی شود .

موانع بازسازی سینما قدس ایلام رفع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ عظیم ایدی اعلام کرد : هم‌اکنون فیلم‌های سینمایی روز کشور در سالن سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد در مرکز این استان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود .

وی افزود: علاوه بر سینما فرهنگ که در محل سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری ایلام به ‌صورت تمام‌ وقت اقدام به نمایش فیلم‌های سینمایی می‌کند، 2 واحد سینما سیار دیگر در سطح استان در محل سالن‌های نمایش اقدام به نمایش فیلم می‌کنند .

ایدی با بیان اینکه در حوزه جنوبی استان در شهرستان‌های دره‌شهر و آبدانان یک واحد قرار دارد، اضافه کرد: در شهرستان‌های مهران و دهلران هر کدام یک واحد سینما وجود دارد که بر اساس زمان‌بندی و برحسب نیاز در شهرستان‌های مذکور به نمایش فیلم‌های سینمایی برای علاقه مندان اقدام می‌کنند .

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: علاوه بر این، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان سینمایی کشور منعقد گردیده، قرار است 3 سالن دیگر در سطح استان با اولویت در سه شهرستان این استان، سالن‌های نمایش فیلم به سیستم دیجیتال پخش فیلم مجهز شوند و یک سیستم سیار دیگر نیز در شهرستان‌ها مستقر خواهد شد .

 

انتهای پیام/ه

 

رفع موانع بازسازی سینما قدس در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.