ابوالحسنی گفت: موفق شدیم فراکسیون صنعت چاپ را در مجلس ایجاد کنیم تا مطالبات خود را به سمع نمایندگان برسانیم.

فراکسیون صنعت چاپ در مجلس شورای اسلامی ایجاد شداحمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگرافان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نتیجه پیگیری‌های این اتحادیه در خصوص فراکسیون صنعت چاپ گفت: تنها جایی که می توانیم از طریق آن اصلاح قوانین صنعت چاپ را پیگیری کنیم، مجلس شورای اسلامی است. ایجاد فراکسیون صنعت چاپ را در مجلس شورای اسلامی از طریق امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی دنبال کردیم و موفق شدیم فراکسیون صنعت چاپ را در مجلس شورای اسلامی ایجاد کنیم. این تنها فراکسیونی است که با امضای 60 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: مقرر شد اعضای اتحادیه لیتوگرافان دور هم جمع شوند و مکانی را به فراکسیون صنعت چاپ اختصاص دهند. باید فاصله این مکان به مجلس شورای اسلامی کم باشد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشکلی در رفت و آمد به این مکان نداشته باشد. با اعضای اتحادیه در شهرستان ها صحبت می کنیم تا به تهران بیایند و اولین جلسه فراکسیون صنعت چاپ را در هفته آینده برگزار کنیم. در این جلسه قرار است خواسته هایمان را در زمینه صنعت چاپ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بگوییم.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان در خصوص بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی بیان کرد: امسال بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی بسیار باشکوه برگزار شد. بحث مالیات لیتوگرافان را هم از طریق رئیس اتاق اصناف پیگیری می‌کنیم. امسال مشکلاتی را که در این باره داریم، برطرف می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

 

مشکلات فعالان صنعت چاپ حل می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار