برنامه ریزی مدبرانه مسولان برای کاهش شکاف طبقاتی، فقر و نیازمندی

امام جمعه مرکز مازندران گفت: فقر و نیازمندی در حال افزایش است و مسؤولان باید وعده‌های خود را عملی کنند تا زندگی فقیران از این بدتر نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه مرکز مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه در زندگی اسلامی باید نفع برادران مورد توجه قرار گیرد و در پی آن به نفع خود توجه کنیم، گفت: در حال حاضر فقر بیداد می‌کند، مسؤولان باید وعده‌های خود را عملی کنند زندگی فقیران را از این بدتر نکنند.

وی با تاکید بر اینکه به اینکه والیان حکومت باید تقوا داشته باشند، افزود: هر خلافی از سوی مدیران و مسؤولان سر بزند باید مورد محاکمه قرار گیرند، چرا که آن‌ها باید به درد مردم توجه کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندان گفت: ما منکر مشکلات دولت نیستیم، ولی عقیده داریم باید جوری برنامه‌ریزی کنند تا مردم از دین برنگردند، این‌ها دغدغه‌هایی بود که امام راحل نیز داشتند.

آیت‌الله طبرسی افزود: مقام معظم رهبری نیز می‌دانند و سفارش کردند که در فصل بودجه‌ریزی با برنامه‌ریزی درست به فکر فقیران باشید.
وی با اشاره ضرورت توجه به بخش کشاورزی گفت: قیمت عرضه مرکبات در بازار‌های استان مازندران در حال حاضر بسیار پایین است و در این بین فقط دلالان سود می‌کنند که در شهر‌های مختلف مرکبات را به قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند.

وی گفت: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی باید چاره‌ای بیاندیشند چرا که کشاورزان گنجینه هستند و در تمام جهان به کشاورزان توجه ویژه‌ای به این قشر می‌شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در کشور‌های دیگر توجه همه جانبه مادی و معنوی به تولیدکنندگان می‌شود، افزود: در کشور ما با وجود داشتن ظرفیت‌های تولیدی بالا توجه خاصی به این حوزه نمی‌شود در نتیجه دیری نیست که تولیدکنندگان دلسرد شوند و دست از کار بکشند.

آیت‌الله طبرسی گفت: هنوز برای کمک به کشاورزان و حمایت از آن‌ها دیر نشده است، حکومت مردمی یعنی توجه به مردم که باید در این بخش برنامه‌ریزی شود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به اینکه قدس برای مسلمانان مسئله حیثیتی است، افزود: این مسئله که برای حفظ و نگهداری رژیم صهیونستی با دستور ترامپ سفارت‌خانه این رژیم باید به قدس منتقل شود به هیچ وجه قابل قبول نیست، و باید در مقابل این شر ایستاد، فلسطینی‌ها باید قدس را حفظ کنند همه مسلمین باید دست به دست هم دهند.

انتهای پیام/آ

گسترش فقر در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار