بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شرایط تیم استقلال از زمان روی کار آمدن شفر بسیار بهتر شده است و امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند.

امیرعلی دانایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص دیدار تیم های هنرمندان استقلال و پرسپولیس که با نتیجه 3 بر 2 به سود سرخپوشان به پایان رسید اظهار کرد: بازی خوبی بود و به هر حال جمعی از بازیکنان سابق تیم های استقلال و پرسپولیس و همچنین هنرمندان دور هم جمع شدند و دیداری خیریه به نفع زلزله زدگان کرمانشاه برگزار کردند. در بازی امروز نتیجه مهم نبود و همه از برگزاری این بازی دوستانه خوشحال هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت تیم استقلال از زمان روی کار آمدن وینفرد شفر گفت: به نظر من از وقتی که وینفرد شفر هدایت آبی پوشان تهرانی را بر عهده گرفته است شرایط استقلال بسیار بهتر شده است و من امیدوارم این روند خوب همچنان ادامه پیدا کند.

دانایی در مورد پیش بینی اش از دربی برگشت سرخابی ها عنوان کرد: به نظر من نتیجه دربی برگشت به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم بازی از کیفیت فنی بالاتری نسبت به دیدار رفت برخوردار باشد. 

وی درباره جدایی مجتبی جباری از تیم استقلال تصریح کرد: من از شنیدن خبر جدایی مجتبی جباری از استقلال بسیار ناراحت شدم و به نظرم این مسئله نشان دهنده سوء مدیریت در باشگاه استقلال است. اگر مجتبی جباری بازیکن خوبی نبود پس چرا با او قرارداد امضاء کردند؟ این کارها بسیار زشت است.

 دانایی با اشاره به عملکرد علیرضا منصوریان در تیم استقلال گفت: منصوریان مربی خوبی است اما به هر حال به قول معروف کارش در استقلال نگرفت و در فصل جاری با بدشانسی هایی نیز مواجه شد.

 

انتهای پیام/

اظهارات دانایی در مورد دربی هنرمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است
آخرین اخبار