نماینده مردم سراوان گفت: توجه بیشتر به سفال کلپورگان به‌عنوان اولین دهکده جهانی صنایع‌دستی ایران و ظرفیت‌های گردشگری چابهار دو موضوع مهمی است که با رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در میان گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدباسط درازهی  نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس گفت: هفته گذشته فرصتی فراهم شد تا اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نشستی برگزار کنند و در این دیدار درباره موضوعات مهمی در حوزه مأموریت‌های سه‌گانه این سازمان بحث‌وتبادل نظر شد.

درازهی افزود: تأمین زیرساخت‌های گردشگری در استان‌های مختلف، مرمت آثار تاریخی و توجه به صنایع‌دستی و رونق این هنر صنعت در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و امیدوارم با توجه به نتایج این نشست، با همفکری بتوانیم زمینه جذب هرچه بیشتر گردشگر و نیز مرمت آثار تاریخی را فراهم کنیم.

درازهی در پایان صحبت‌های خود موارد مطرح شده را در دیدار هفته گذشته تعدادی از اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ممثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ع

کلپورگان به عنوان اولین روستای سفال ثبت جهانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار