مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‌الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این جشنواره همراه با برپایی پنجاه و نهمین نمایشگاه مد و لباس فجر کشوری با همکاری مرکز علمی کاربردی علوم و فنون نوین گلستان و موسسه فرهنگی و هنری خیال برگزار می‌شود.

وی افزود: طراحی زنده لباس، دوخت مانتو مجلس، دوخت مانتو اجتماع، دوخت پوشش سر مقنعه یا چادر، طراحی مانتو اجتماع-مجلسی، طراحی پوشش سر مقنعه یا چادر و پایان‌نامه، بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام فضیلت اضافه کرد: از اهداف این جشنواره فراهم کردن زمینه‌های به‌کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی ایرانی در عرصه پوشاک و توسعه فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت پوشاک و ترغیب و تشویق طراحان لباس و کشف استعداد‌های خلاق است.

وی در ادامه گفت: متقاضیان می‌توانند آثار خود را همراه با فرم ثبت‌نام و اصل اثر را از ١ تا ٩ بهمن‌ماه به مدت ٩ روز به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه علمی کاربردی نوین گلستان ارائه دهند.

حجت‌الاسلام فضیلت در پایان گفت: این جشنواره ١٥ تا ٢٠ بهمن‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت متن کامل فراخوان به آدرس www.golestanf.ir و www.golestan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ق
 

برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.