استاندار خوزستان گفت: بودجه سال 97 محصول محور تنظیم شده است و به میزان عملکرد هر استان بودجه به آنها تعلق می‌گیرد.

بودجه سال 97 محصول محور است/احیای معاونت اقتصادی استانها ضروری استغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشستی که اخیرا با حضور استانداران، معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه در خصوص مباحث مربوط به بودجه و تشریح جزئیات این لایحه گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مزایا، تنگناها، محورها، مشکلات و هدفگذاری‌های لایحه بودجه 97 تشریح شد، افزود: استانداران نقطه نظرات خود را بیان کردند و جهانگیری هم سیاست‌های کلی دولت در خصوص مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را در سال 97 مطالبی بیان کرد همچنین برنامه‌ریزی‌های دولت برای استان‌ها تشریح شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: طبق اظهارات نوبخت، بودجه سال 97 به صورت عملیاتی تدوین و سهم هریک از استانها از بودجه عمومی کشور مشخص شده است.

شریعتی با تاکید بر اینکه بودجه سال 97 محصول محور تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: به میزان عملکرد هر استان بودجه به آنها تعلق می‌گیرد.

وی بیان کرد: بعضی از استانداران پیشنهاد کردند بودجه یارانه‌ها به استان‌ها داده شود و از محل صرفه‌جویی اعتبارات آن، بودجه‌ای به استان‌ها اعطا شود، اما هنوز این موضوع مورد موافقت قرار نگرفته است.

استاندار خوزستان همچنین درباره احیای معاونت اقتصادی استانداران تصریح کرد: متأسفانه تاکنون این طرح اجرا نشده و مخالفت‌هایی در این زمینه وجود دارد، اما به نظر بنده احیای معاونت اقتصادی امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار