مجمع اصولگرایان اصفهان در بیانیه‌ای به مناسبت چهارمین سالگرد رحلت سید علی‌اکبر پرورش تأکید کرد: مرحوم پرورش با وجود مسؤولیت‌های متعدد در قوای مجریه و مقننه «زندگی پاک و شرافتمندانه‌ای» ‌از خود برجای گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجمع اصولگرایان اصفهان به مناسبت چهارمین سالگرد رحلت یاور صدیق انقلاب مرحوم سید علی‌اکبر پرورش بیانیه‌ای صادر کرد.
در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز در آستانه چهارمین سالگرد رحلت و بزرگداشت مردی قرار داریم که با کوله باری از علم و ایمان، «جهاد» را در مبارزه با طاغوت پهلوی و اربابانش تفسیر کرد.

در ادامه بیانیه تأکید شده است: خلق نیک او جوانان بیشماری را شیفته اسلام ناب محمدی (ص) کرد و دلاور مردانی را «پرورش» داد که در آزمون‌های انقلاب استاد خود را سربلند کردند و چه زیبا یار و یاور صدیق امام و امت در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تا آخرین روز‌های حیات مبارکش با لهجه صادق ریا و دروغ را رسوا کرد و این مهم میسر نبود مگر با تبلور «خلوص» در زبان و عمل.

مجمع اصولگرایان اصفهان «پاکدستی» را یادگار دیگر «استاد» دانسته و افزودند: با وجود مسؤولیت‌های متعدد در قوای مجریه و مقننه «زندگی پاک و شرافتمندانه‌ای» از خود برجای گذاشت.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: استاد سید علی‌اکبر پرورش در زندگی پر برکت خود، رنگین کمان زیبایی از خلوص، جهاد، خلق نیک، پاکدستی و لهجه صادق را به نمایش گذاشت تا امروز همانند گوهری کمیاب در سپهر سیاست این مرزو بوم بدرخشد و «ستاره‌ای پرفروغ» شود برای همه جوانان پر شور و نشاط و آینده سازی که در زندگی خود به دنبال الگویی هستند که عماروار به رهبر حکیم و فرزانه خود اقتدا کنند.

مجمع اصولگرایان اصفهان در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یاور صدیق انقلاب از همشهریان عزیز دعوت کرده تا با حضور خود در مراسم بزرگداشت ایشان که در شامگاه پنج شنبه 7 دی ماه در حسینیه بنی فاطمه برگزار می‌شود، خاطرات بیادماندنی روز‌های انقلاب را تجدید کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.