سیمای شبکه قزوین در شب‌های زمستانی با برنامه‌ شب‌های مینودری میهمان مخاطبان است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه با هدف همراهی مخاطبان در شب‌های سرد زمستان و همچنین ایجاد فضایی، شاد و صمیمی در بین خانواده‌ها از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

اکبری افزود: سری جدید برنامه‌ شب‌های مینودری با رویکردی جدید و متفاوت پخش می‌شود که دراین سری بخش‌های مختلفی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: بخش‌هایی همچون «همسر و همدم» شامل نمایش طنز با موضوع اجتماعی، «نقد مینودری» نقد و بررسی همان نمایش، «قصه‌های آباجی» حاوی قصه‌های قدیمی در ادبیات عامیانه و فلکلور قزوین، «دور همی» گزارش از روستاها، «زنگ تجربه» گفتگو با کارآفرینان موفق، «گزارش زنده و طنز از سطح شهر»، نقد مسائل ریز و ظریف اجتماعی در بخش «غَطَّرَه بین» و «اجرای موسیقی زنده» در برنامه‌ی شب‌های مینودری پیش بینی شده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در برنامه‌ی شب‌های مینودری از ۲ بازیگر و یک مجری بهره گرفته می‌شود که حضور این عناصر در برنامه موجب تنوع، نشاط و جذابیت هرچه بیشتر برنامه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه شب‌های مینودری به تهیه کنندگی فرزاد محلوجی به مدت ۶۵ دقیقه هر شب از ساعت ۲۱ به بعد از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

پخش برنامه شب های مینودری در شبکه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.