شهردار آوج گفت: پیگیر دستور قضایی هستیم تا پس از فسق قرارداد با پیمانکار بتوانیم هرچه سریع‌تر جایگاه سوخت را به عنوان مطالبه اصلی مردم راه اندازی کنیم.

حسین داداشی شهردار آوج گفت: برای راه اندازی جایگاه سوخت سه ماه مهلت گرفتیم تا تعمیر و تجهیز آن صورت پذیرد، با پیمانکار قرارداد بستیم که کار‌های لازم را انجام دهد و پس از اینکه خلف وعده کرد، پیگیر دستور قضایی هستیم تا با فسق قرارداد و با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال وارد عمل شویم.

وی اضافه کرد: راه اندازی جایگاه سوخت یکسری موارد استانداردسازی می‌خواهد که با حمایت اداره کل استاندارد انجام شد، از طرفی یکسری کمبود‌های اعتباری در شهرداری وجود دارد که با مدیریت منابع باید کار‌ها را سامان بخشید.

داداشی در ادامه به آسفالت شهر آوج اشاره کرد و یادآور شد: آسفالت معابر به طور کامل انجام شده است، اما اصلاح هندسی برای بلوار اصلی شهرستان با برداشتن رفوژ میانی و آسفالت مجدد در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مسئول با بیان اینکه انجام روکش آسفالت چندین خیابان اصلی شهر آوج به نام‌های آزادی و قائم نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: خوشبختانه آوج معابر خاکی ندارد و تنها در یک شهرک جدید که ۱۷ ساکن داشته و تازه تاسیس شده است، به طول ۴۰۰ متر باید عملیات عمرانی آسفالت صورت پذیرد.

داداشی عنوان کرد: در بحث کار‌های عمرانی یک میدان بازدارنده در ورودی شهرستان لازم بود که اکنون کار‌های تملک آن رو به اتمام است، اما مهم‌تر از همه بحث بلوار اصلی بود که با اعتباری معادل ۱۷۰ میلیارد ریال در اولویت قرار دارد.

شهردار آوج یادآور شد: علاوه بر فضاسازی در مراسم اربعین حسینی، میزبان ۲۰ هزار زائر در سه وعده غذایی بودیم که مباحث نظافت، آبرسانی و خدمات محیطی را برعهده داشتیم و بیش از سایر شهرستان‌های استان قزوین خدمات رسانی کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار