شعار امسال یوم الله ۹ دی، «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی در چهارمحال و بختیاری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، از برنامه ریزی صورت گرفته و آمادگی برای تکریم و بزرگداشت شایسته «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و هشتمین سالروز قیام مردمی ملت ایران علیه فتنه ۸۸ خبر داد.

علی گرجی گفت: به همین مناسبت و علاوه بر برنامه‌های متنوع هفته بصیرت، ۵۳ گردهمایی و تجمع مردمی با عنوان «بصیرت و میثاق با ولایت» هم به صورت متمرکز در سراسر استان برپا می‌شود.

وی یادآور شد: شعار امسال یوم الله ۹ دی در سراسر کشور، «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» اعلام شده است.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ش

آمادگی برای تکریم و بزرگداشت شایسته یوم الله ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار