رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مردم برای دفاع و حمایت از ولایت، نظام و کشورشان یکپارچه در راهپیمایی روز 9 دی شرکت کردند.

حاجی بابایی: مردم در 9 دی حمایت خود از ولایت و نظام را اعلام کردندحمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 9 دی سال 88 در حقیقت برای دفاع از ولایت، نظام، کشور و انقلابشان بوده است ،گفت: مردم به صورت یکپارچه و بدون وجود سلیقه‌های سیاسی به خیابان‌ها آمدند و فتنه 88 را محکوم کردند.

 وی ادامه داد: تمام عوامل استکبار جهانی به ویژه منافقان نقش کلیدی، اساسی و پر معنایی در فتنه ایفا کردند و بنا داشتند با این فتنه انقلاب اسلامی ایران را با معضل مواجه کنند. 

 حاجی بابایی تاکید کرد: 9 دی حرکتی آگاهانه، بصیرتی یک باره و بدون تصمیم گیری قبلی بود و با فرمایشات مقام معظم رهبری حرکتی در جامعه شکل گرفت و مردم به پا خواستند و در روز 9 دی به صورت یکپارچه به خیابان‌ها آمدند.

 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه این حرکت همه فتنه‌ها را به یک باره خاموش کرد، افزود: اقدام مردم در روز 9 دی به تمام کسانی که  در ایجاد فتنه 88 دچار اشتباه شده بودند و همچنین به تمام کسانی که می‌خواستند در انتخابات بعدی ریاست جمهوری حضور پیدا کنند، درسی عبرت آموز داد. 

 وی تاکید کرد: آن افراد هم به این جمع بندی رسیدند که اگر قرار باشد چنین حرکت‌هایی و فتنه‌هایی را شکل دهند هیچگاه نظام این صورت مسئله را پاک نخواهد کرد بلکه تا ابد تحت عبارت فتنه باقی خواهد ماند.

 نماینده مردم همدان و فامنین گفت: اگر ایستادگی و پایداری مقام معظم رهبری نبود، و همچنین حرکت پر شور مردم در راهپیمایی روز 9 دی، ما در هر انتخاباتی این مسائل را داشتیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار