فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مردم در حماسه ۹ دی ۸۸، دشمنان و فتنه گران را برای همیشه مایوس ساخته و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشانگر حماسه بصیرت و روح انقلابی گری ملت ایران اسلامی بود، اظهار کرد: مردم با الهام از درس های عاشورا در مقابل کسانی که به دنبال فتنه و چالش بودند، حماسه آفریدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: مردم در حماسه ۹ دی ۸۸، دشمنان و فتنه گران را برای همیشه مایوس ساخته و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

وی با بیان اینکه مردم در ۹ دی ۸۸ در مقابل فتنه گران ایستادند، گفت: ملت ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ نشان دادند که بصیر بوده و مسلح به سلاح بصیرت برای مقابله با فتنه ها هستند.

مولودی با تاکید بر اینکه  ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق ملت ایران اسلامی با ولایت است، تصریح کرد: باید ۹ دی را گرامیداشت و کسانی هم که به دنبال کمرنگ کردن فتنه و تبرئه سران فتنه در داخل هستند، همان خیانت فتنه گران را نسبت به نظام اسلامی انجام می دهند.

انتهای پیام/ح

مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.