مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی حماسه مردمی نهم دی ماه ۸۸ را روز تقابل ملت ایران اسلامی با استکبار دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی در همایش روز بصیرت در محل دانشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد، با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: در کجای دنیا هنوز وقتی شمارش آراء به اتمام نرسیده اعلام پیروزی در انتخابات را علنی میکنند؛ برای اولین باربود که دشمنان مردم را در تقابل با انقلاب قرار دادند؛ در حقیقت تقابل بین ملت و حاکمیت طراحی شده بود و ۸ ماه پایتخت کشور تبدیل به اردوکشی خیابانی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، افزود: تمام رسانه ها و فضای مجازی همگی در اختیار دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد که هر اتفاقای که به ضرر این ها باشد از طرق همین فضای مجازی که در اختیار دارند بایکوت خبری میکنند؛ می توان به بحران یمن که همگی شاهد آن هستیم اشاره کرد.

وی، با اشاره به تعریفی از روحیه جهادی در بین مسئولین یاد آورشد: شما فرق روحیه جهادی را در این مثال به عینه دیدید که سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی به وعده صادق خود که نابودی داعش را در کمتر از سه ماه داده بود عمل کرد و بعضی از آقایان که می خواستند مشکلات کشور را در عرض ۱۰۰روز حل کنند نتوانستند که هیچ بلکه شروعی شد به دروغ پردازی علیه اعتماد مردم نسبت به دولت، پس اگر روحیه جهادی نباشد وعده صادق نیز اتفاق نخواهد افتاد.

وی، در ادامه تصریح کرد: بعضی آقایان در این شهر تابلوهای بزرگی در جهت راستای احیای دریاچه ارومیه در سطح استان نصب کردند آیا دریاچه ارومیه با این تابلوها احیا شد؟ این درحالی بود که آقایان مسئول را به تبریز کشانده و به آنها لوح تقدیر هم اعطا نموند آیا هنر این آقایان فقط خشک کردن دریاچه بود یا نصب تابلو در سطح شهر؟

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرائی، با توجه به ظرفیت های علمی استان اشاره کرد و گفت: مگر در این استان ما دانشجو یا هیئت علمی نداریم که دانشجو و هیئت علمی تهران برای احیای دریاچه ارومیه طرح می دهد.

این مقام مسئول، در ادامه افزود: مردم ما باید بصیرت لازم را کسب کنند و توجه نمایند که ۹ دی ماه خاموشی دعوای بین دو کاندید نبود بلکه خاموشی جریان و انتخابات مخملی بود که دشمن در ذهن پرورانده بود.

وی، با بیان اینکه خیلی از خواص ادعای انقلابی بودند می کردند، گفت: خیلی از خواص انطور که جلوی دشمن ایستادگی کنند نتوانستند و زود رسالت خود را از دست دادند و خیلی از این خواص انقلابی بودند ولی نتوانستند شخصیت انقلابی خود را حفظ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در پایان یادآور شد: هر روز شاهد این هستیم که استکبار جهانی برای ملت ایران دسیسه آفرینی می کند؛ اما این را بدانند تازمانی که اتحاد ملت ایران به تبعیت از ولایت مطلقه فقیه پابرجاست نمی توانند به این نظام و انقلاب خدشه ای وارد کنند.

انتهای پیام/ح

9 دی روز تقابل ملت ایران با استکبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.