رئیس قوه قضائیه با اشاره به دستاوردهای سفر مسئولان قضایی به استان ایلام اعلام کرد : چهره دستگاه قضایی در استان طی سه سال آینده تغییر خواهد کرد.

چهره دستگاه قضایی استان ایلام تغییر خواهد کرد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ آیت‌الله صادق آملی لاریجانی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با اشاره به پایان سفر دو روزه مسئولان قضایی به استان ایلام گفت : در این سفر به بررسی مشکلات و نواقص دستگاه قضایی در استان پرداخته شد.

وی تاکید کرد : مسئولان عالی قضایی با حضور در شهرستان‌های استان و مساجد، از نزدیک با نواقص و مشکلات حوزه قضایی در استان آشنا شدند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه در این سفر مشکلات حوزه دستگاه قضا در استان احصاء شده است، اظهار کرد: بودجه خوبی طی سه سال آینده به دستگاه قضایی در استان تزریق می‌شود و قطعاً باعث تغییر و تحول و تغییر چهره دستگاه قضایی استان خواهد شد.

آملی لاریجانی افزود : در این سفر، علاوه بر بررسی مشکلات، جلسات بسیار خوبی از جمله شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با نخبگان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

وی گفت: نکات مهمی از سوی مسئولان استان ایلام برای توسعه اقتصادی استان مطرح شد که این طرح‌ها نیز در جلسه سران اعلام خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه افزود: قطعاً استان ایلام دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که تلاش خواهیم کرد در جلسه سران برای توسعه استان تصمیمات خوبی گرفته شود.

 

انتهای پیام/ه

 

بررسی مشکلات دستگاه قضایی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.