مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تعریف بسته خدمات جامع دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان ضروری است.

تعریف بسته جامع خدمات دستگاههای تابعه وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان ضروریستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در استان افزود: با توجه به گستره خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم، تعریف بسته این خدمات در سیستان و بلوچستان برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بیشتر ضرورت دارد.

وی ادامه داد: خدمات این وزارتخانه همه افراد جامعه را از بدو تولد تا پس از حیات شامل می‌شود که این نکته بیانگر اجتماعی بودن و جامعیت داشتن خدمات ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور است.

جهاندیده  با اشاره به وجود ۱۱ دستگاه تابعه وزارت متبوع در سطح استان گفت: خدمات بیمه ای، درمانی، مالی، توانبخشی، مهارت آموزی و اشتغال و کارآفرینی بخشی از وظایف عملکردی این دستگاه‌ها در سراسر استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در انعکاس مطلوب اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم افزود: روابط عمومی باید ضمن اینکه پل ارتباطی دستگاه با مردم باشد، در ارتباط و تعامل با رسانه‌ها نیز موثر گام بردارد.

جهاندیده با بیان اینکه دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در سیستان و بلوچستان از شاخص‌های خیلی خوبی بهره‌مند اند
گفت: کسب رتبه سوم شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تبعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در سطح کشور، حاصل هم افزایی و تعامل بین بخشی و فرابخشی دستگاه‌ها است.

وی تاکید کرد: بسیاری از برنامه‌های دولت دوازدهم در راستای فقر زدایی، اشتغالزایی و مباحث اجتماعی مربوط به حوزه عملکردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد توسط دستگاه‌های تابعه در استان‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از ابلاغ شیوه نامه اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از سوی دولت و وزارت متبوع به استان‌ها خبر داد و افزود: بزودی فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار