نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهاباد از نظر شاخص‌های توسعه ضعیف است گفت:بیمارستان مهاباد فرسوده شده است.

 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  جلال محمودزاده بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 96 تختخوابی مهاباد اظهار کرد: متاسفانه حدود 45 سال از تاسیس بیمارستان 250 تختخوابی مهاباد می‌گذرد که بیمارستانی بسیار فرسوده است و براساس آمار شاخص اشتغال تخت‌های این بیمارستان بالای 80 درصد بوده که نشان از وخامت اوضاع تخت‌های این مرکز درمانی است.

محمودزاده گفت: روزانه به طور متوسط 800 نفر به دی‌کلینیک تامین اجتماعی مهاباد که تنها 12 تخت سرپایی دارد، مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیاز مردم مهاباد به خدمات درمانی مناسب بسیار مبرم است و ساخت بیمارستان جدید در راستای خدمات‌دهی مناسب درمانی پزشکی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: متوسط شاخص بهداشتی در کشور به ازای هر هزار نفر پنج نفر، متوسط استانی دو و هشت دهم و متوسط شهرستان مهاباد به ازای هر هزار نفر سه نفر است که این رقم از نامناسب بودن وضعیت بهداشتی در این استان حکایت دارد.

انتهای پیام/ع

نماینده مردم مهاباد گفت : تنها بیمارستان این شهر فرسوده شده است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.