در خطبه های نماز جمعه فارس؛

حماسه ۹ دی کمر توطئه گران را شکست

امام جمعه موقت شیراز گفت: حماسه ۹ دی شکست بزرگ دیگری برای دشمنان بود و کمر توطئه گران در این روز شکسته شد، بنابر این ۹ دی در انقلاب ما ماندگار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن مرادی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از توصیه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بود چرا که امروز گرانی کمر مردم مستضعف را شکسته است.

وی گفت: یارانه ۴۵ هزار تومانی مربوط به ۱۰ سال پیش است و امروز این یارانه به درد مردم نمی‌خورد و امروز مردم با مشکلات مواجه هستند.

حجت‌الاسلام مرادی با انتقاد از موضوع گران کردن بنزین از سوی دولت، ادامه داد: براساس گفته کارشناسان با گران شدن بنزین ۴۸۰ هزار فرصت شغلی از بین می‌رود و مشکلات دیگری نیز برای مردم به وجود می‌آورد.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به انتقاد رهبری درباره واردات وکالای قاچاق، افزود: واردات آدامس، سنگ پا و شتر تنها مواردی است که نشان می‌دهد این مقوله بدون توجه به اقتصاد در حال انجام است و ادامه این موضوع به اقتصاد ضربه جدی وارد می‌کند.

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به ۹ دی ماه و حوادث سال ۸۸، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که فتنه یکشبه نبود، ۱۲ سال جنگ نرم آغاز شد و ۱۳ ماه قبل از فتنه نیز موضوع انقلاب مخملی را مطرح کردند.

امام جمعه موقت شیراز القای تقلب، اردوکشی‌های خیابانی، کشته‌سازی و تصمیم بر براندازی را مصادیقی از فتنه معرفی کرد و گفت: حق و باطل در این موضوع با سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه مشخص شد و مردم کم کم متوجه اصل ماجرا شدند تا اینکه با حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا غیرت مردم به جوش آمد و حماسه ۹ دی خلق شد.

وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از فتنه افزود: کاهش سرمایه‌گذاری خارجی، کاهش رشد اقتصادی، خسارت مالی بسیار به شهر‌ها از جمله تهران که براساس اعلام شهرداری آن ۶۳ میلیارد تومان اعلام شده بود، بخشی از خسارت فتنه به نظام است.

مرادی تصریح کرد: مردم در بهمن ۵۷ با مدیریت امام خمینی کمر استبداد داخلی را شکستند، در ۱۳ آبان کمر استکبار را شکستند و در ۹ دی ۸۸ با درایت رهبری و حضور به موقع در صحنه کمر فتنه را شکستند.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: اما در حماسه ۹ دی کمر توطئه گران شکسته شد و هرکس هم از فتنه گران حمایت کند ظالم است بنابر این ۹ دی در انقلاب ما ماندگار شد.
انتهای پیام/ر

گرانی کمر مردم مستضعف را شکسته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
انشالله دشمنان اسلام نابود بشن
آخرین اخبار