صادرات کالا برای تجار و بازرگانان استان اردبیل با صدور گواهی مبدا تسهیل شده و رضایت آنان را بدنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وثوقی‌ایرانی دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل با اشاره به رکورد زنی اتاق اردبیل در صدور گواهی مبدا افزود: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل با همراهی تجار و بازرگانان پرتلاش توانست بعد از سال‌ها در صدور گواهی مبدا نسبت به سالهای گذشته موفق عمل کند .

وی افزود: صدور گواهی مبدا که از ابتدای تیرماه 89 تا آذرماه سالجاری مقایسه شده است با یک جهش فوق‌العاده، در آذرماه سالجاری به 404 عدد افزایش یافته که نشان از تلاش و جدیت اتاق بازرگانی اردبیل در صدور گواهی مبدا در همراهی با تجار و بازرگانان دارد.

وثوقی بیان کرد:صدور گواهی مبدا در اتاق اردبیل از بهمن‌ماه سال گذشته سیر تصاعدی به خود گرفته و در 7 سال اخیر به بالاترین حجم خود رسیده به طوری که در آذرماه امسال میزان آن به بیش از 404 عدد رسید ه است.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در بین استانهای برتر در صدور گواهی مبدا قرار گرفته و توانسته یک جهش قابل توجهی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

وثوقی‌ایرانی افزود: برنامه‌ریزی دقیق و منظمی به منظور تسهیل صدور و ارائه گواهی مبدا از سال گذشته در اتاق بازرگانی اردبیل صورت پذیرفته است تا تجار و بازرگانان استان و شهرستان‌های همجوار از خدمات اتاق بازرگانی به نحو احسن بهره‌مند شوند که امیدواریم این امور به زودی تحقق یابد.

 

انتهای پیام/ع

رکورد زنی اتاق بازرگانی اردبیل در صدور گواهی مبدا


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.