رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه از فعالیت 3 گرم‌خانه اداره بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد وگفت: ساخت 2 گرم‌خانه دیگر نیز در دست اقدام است.

فعالیت 3 گرم‌خانه اداره بهزیستی کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شریفی رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه با بیان اینکه  در حال حاضر تعداد 2 گرم‌خانه نیز با اعتبار شهرداری به وسیله 2 موسسه، زیر نظارت بهزیستی اداره می‌شوند گفت:امسال بهزیستی ظرفیت یکی از سرپناه‌های شبانه خود را 2 برابر کرده و از ظرفیت 30 نفری به 60 نفری افزایش داده است.

شریفی افزود: تعداد 2 گرمخانه شهرداری که توسط موسسات بهزیستی اداره می شود نیز مجموعا ظرفیت 60 نفر است.

وی گفت : خدمات ارائه شده در سرپناه های شبانه شامل وعده غذایی شام، صبحانه، حمام و در بعضی موارد ارائه بسته های کاهش آسیب برای افراد در معرض خطر و معتاد است.

رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه با بیان اینکه افراد بی سرپناه و در اصطلاح کارتن خواب ها می توانند در سرپناه های شبانه بهزیستی اقامت داشته باشند، افزود: شهرداری در زمینه سرپناه ها با اداره بهزیستی همکاری دارد.

وی همچنین از فعالیت یک سرپناه شبانه مخصوص بانوان در استان خبر داد و گفت: سالانه بیش از 700 نفر از خدمات سرپناه های بهزیستی استان بهره مند می شوند.

 

انتهای پیام/ز


فعالیت یک سرپناه شبانه مخصوص بانوان در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.