دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفت:اراذل اوباش در لباس معترضین، اقدام به تخریب اموال عمومی و سردادن شعار‌های ساختار شکنانه کردند.

کار نشودبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا گلرو منفرد دبیر اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور درباره تجمعات اخیر در بعضی شهرهای ایران و نیز تجمع دیروز مقابل درب دانشگاه  تهران اظهار کرد: اعتراضات مردم نسبت به گرانی، رکود، بیکاری و فساد اقتصادی امری طبیعی است و مسئولین باید در خصوص این اعتراضات، توضیحات خود را ارائه کنند و بگویند چه کاری می خواهند انجام دهند.

دبیر اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان این که این اعتراضات از شهر مشهد شروع شد و به سایر شهرها نیز کشیده شد گفت: متاسفانه مسئله ای که به وجود آمد، این بود که رفته رفته شعارها رنگ و بوی سیاسی به خود گرفتند و مطالبات اقتصادی به حاشیه رفتند و در بعضی شهرها از جمله تهران اراذل اوباش در لباس معترضین اقدام به تخریب اموال عمومی و سردادن شعارهای ساختار شکنانه کردند.

تحریک اعتراضات از خارج از کشور

وی با اشاره به این که هیچ جریانی در داخل کشور ادعای رهبری این اعتراضات را ندارد تصریح کرد: شواهد نشان می دهد این اعتراضات بیشتر از خارج از کشور تحریک می شود چرا که تلاش شبانه روزی رسانه های ضد انقلاب از خارج کشور نیز موید این مطلب است.

مطالبات از دولت باید در مسیر قانونی خود انجام شود

گلرو با اشاره به این سوال که آیا تجمعات مردم  برای مطالبه گری از مسئولین کشور راه حلی درست است، یادآور شد: قطعا مطالبات از دولت باید در مسیر قانونی خود انجام شود اما متاسفانه به دلیل  پاسخگو نبودن مسئولین، این اعتراضات بعضی اوقات تند می شود، حال اگر مطالبات از مسیر خود انجام نشود و شعار‌ها رادیکال بشود اصل مطالبات به حاشیه می‌رود و با این اعتراضات، سیاسی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۶
ما هم با خرابکاری و خسارت به اموال عمومی مخالفیم ولی مسئولین باید حرف دل مردم را هم بشنوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مردم فقط اشتغال برای جوانانشونو میخوان