بر همین اساس به منظور تسهیل فرآیند ترانزیت برای شرکت های حمل و نقل بین المللی، علاوه بر بيمه پاسارگاد فاز اول اتصال سامانه های بیمه با پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک ایران، توسط بیمه دي و آسيا نيز به بهره برداری رسید. لذا از اين پس کلیه خدمات صدور بیمه نامه در رویه های مربوطه به صورت الکترونیک و غیر حضوری انجام مي شود.
همچنین شرط ادامه همكاری با شركت های بيمه، تكميل فرآيند درخواست و صدور بيمه نامه الكترونيك به صورت كاملا غير حضوری است.
لازم به ذكر است هم اکنون 27 سازمان همجوار در سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی به صورت بر خط در ارتباط هستند كه سبب تسهيل و توسعه تجارت از طريق كاهش زمان و هزينه صاحبان كالا شده است.
انتهای پیام/