گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محافل انس با قرآن با رویکرد توجه به مناطق محروم در ایام دهه فجر در لرستان برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ. مردمی قرآن و عترت لرستان، با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام دهه فجر، گفت: طی تعاملی که با اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان انجام گرفت، مقرر شد برنامه‌ریزی برای برپایی محافل انس با قرآن و جشنواره‌های قرآنی طی دهه فجر انجام شود.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه‌های قرآنی در دهه فجر مناطق محروم است که دستگاه‌ها با ظرفیت خود در مناطق محروم به‌ویژه استان‌ها همکاری لازم را مؤسسات انجام می‌دهند. همچنین در نظر است که این محافل با حضور قاریان بین‌المللی برگزار شود.

امیدیان با اشاره به اینکه از دیگر فعالیت‌های اتحادیه می‌توان به تحت نظر قرار گرفتن جلسات خانگی سطح استان اشاره و اظهار کرد: این جلسات را به منظور محتواسازی و به منظور چارچوب‌سازی و قانون‌مند کردن این جلسات قرآن زیر چتر اتحادیه قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز با ۳۰ جلسه قرآنی شهر خرم‌آباد آغاز کرده‌ایم و امیدست بتوانیم در آینده نزدیک تمامی جلسات قرآن خانگی از این مزیت برخوردار شوند.

انتهای پیام/د

محافل قرآنی با رویکرد مناطق محروم در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.