از میان مقاله‌های ارسالی به این جشنواره ۲۹ مقاله حائز رتبه‌های برتر شدند.

 سعیدی معاون پژوهش و تحقیقات علوم پزشکی مازندران و دبیر جشنواره تحقیقاتی طبری در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: از میان مقاله‌های ارسال شده، ۲۹ مقاله حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی خود مراقبتی، مقاومت دارویی، اصول مراقبت‌های پرستاری، سلامت مادر و کودک، تغذیه و سلامتی و بهداشت جسم و روح را از جمله محور‌های ششمین جشنواره تحقیقات طبری برشمرد و افزود: در این جشنواره دانشگاه‌های شمال کشور شامل مازندران و بابل، گیلان، سمنان، شاهرود و گرگان به عنوان منطقه یک آمایش سرزمینی با هم رقابت کردند.

وی در پایان جشنواره تحقیقات طبری در بخش بین دانشگاهی محور علوم پایه، حمید بدلی در رشته قارچ شناسی از دانشکده مازندران، کریم الله حاجیان در رشته آمار زیستی از دانشکده بابل و حسین میلادی در رشته فیزیولوژی از دانشکده سمنان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

 در بخش بین دانشگاهی محور علوم بالینی نیز زهرا کاشی رشته غدد دانشکده مازندران، ساسان عندلیب رشته نورولوژی دانشکده گیلان و سینا حقانی فر رشته دندانپزشکی دانشکده بابل برتر شدند.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در مراسم اختتامیه جشنواره تحقیقات طبری با اشاره به جایگاه ویژه استان به لحاظ تحقیقات و پژوهش و تحصیل دانشجویان کوشا گفت: یک تا ۳ درصد بودجه دانشگاه عموما صرف امور پژوهشی و تحقیقاتی می‌شود.

موسوی ارائه ۲ محصول در بین ۳۰ محصول فناوری منتخب معاونت علمی ریاست جمهوری، افزایش شمار مراکز تحقیقاتی و مجلات دانشگاهی به ۱۸ و ۱۲ مورد و نیز پیوستن به جمع هزار دانشگاه برتر جهان را نمونه‌ای از افتخارات این دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام /ر

جشنواره تحقیقات طبری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار