معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آیین نامه جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی ظرف هفته آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از نخبگان، گفت: در همین زمینه آیین نامه ای در حال تدوین است که در آن جذب و حمایت از نخبگان اعم از نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت اول و نخبگان دیگر دانشگاه ها در اولویت بعدی لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت تدوین و تبیین این آیین نامه به عهده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: ظرف هفته آینده آیین نامه مذکور نهایی خواهد شد و پس از تصویب در شورای هدایت دانشگاه، برای اجرا به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود.

دکتر رنجبر خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه جذب نخبگان، تلاش داریم تا بستری را فراهم کنیم تا نخبگانی که در دیگر دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند نیز بتوانند در این دانشگاه و در رشته دوم تحصیل کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه مامور شده تا با شناسایی صنعت و توانمندی های هر استان و نخبگان بومی آن استان در دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت های نوپا را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار