رئیس ستاد بازسازی استان کرمانشاه گفت: از ۱۱۴ هزار واحد مسکونی در سرپل ذهاب تا کنون تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تخریبی آواربرداری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا خواجوی رئیس ستاد بازسازی استان کرمانشاه گفت: تاکنون تعداد ۱۱۴ هزار واحد منزل تخریبی ارزیابی شده است.

خواجوی ادامه داد: از این تعداد، ۲۰ هزار واحد احداثی نوع اول، ۱۹ هزار و ۸۰۰ واحد احداثی نوع دوم و درمجموع ۵۶ هزار واحد تعمیری درسطح مناطق آسیب دیده ارزیابی شده است.

وی  بیان  کرد: برای تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۰ واحد، معرفی نامه به بانک‌های عامل صادر شده ، ۶ هزار واحد موفق به عقد قرارداد با بانک شدند و به ۹ هزار واحد نیز وام بلاعوض پرداخت شده تا نسبت به شروع عملیات تعمیر و مرمت واحد خود اقدام کنند.

رئیس ستاد بازسازی استان کرمانشاه افزود: تاکنون برای ۱۷۰ واحد مسکونی فونداسیون ریخته شده و عملیات پی کنی هزار و ۵۰۰ واحد و دیوار چینی بیش از ۲۵ واحد مسکونی نیز در منطقه به پایان رسیده است.

خواجوی گفت:درمجموع  ۶ هزار واحد عملیات تعمیری توسط ستاد‌های معین در منطقه شروع شده و در هزار و ۵۰۰ واحد عملیات تعمیری پایان یافته است.

انتهای پیام/ز

تعداد ۱۱۴ هزار واحد ارزیابی شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.