تولید وپخش ۴ هزار و 870 دقیقه برنامه در بخش صدا و سیمای مرکزکردستان با موضوع قاچاق کالا

مدیرکل صدا و سیما استان کردستان گفت:صدا و سیمای مرکز کردستان در مجموع 4 هزار و 870 دقیقه در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز و تاثیرات مخرب آن در جامعه برنامه تولید و پخش کرده است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ابوالقاسم  امان اللهی مدیرکل صدا و سیما استان کردستان  12 دی ماه در نهمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ، گفت: از ابتدای سال تاکنون صدا و سیما در حوزه صدا 3 هزار و 60 دقیقه در برنامه های مختلف همچون شبهای ایران و شنه ی زریبار به این موضوع پرداخته است.

وی ضمن اشاره به اینکه در بخش سیما نیز یک هزار و 620 دقیقه برنامه مختلف در خصوصص ارزه مبارزه با قاچاق  کالا و ارز داشته ایم، عنوان کرد: در بخش خبر نیز 190 دقیقه در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز و تاثیرات مخرب آن در جامعه در صدا و سیمای مرکز استان برنامه تولید و پخش شده است .

مدیرکل صدا و سیما استان کردستان با اشاره به اینکه صداوسیما خود را در مبارزه با این آسیب سهیم میداند و در حد توان خود فعالیت انجام میدهد، بیان کرد:جمع کل پرداخت صدا و سیما به حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز 4 هزار و 870 دقیقه می باشد .

امان الهی فلسفه فرهنگ سازی در جامعه را زمان بر دانست و گفت: در بحث فرهنگ سازی نمی توانیم یک شبه و تنها با یک دستگاه متولی کاری را انجام بدهیم بلکه باید تمام دستگاه های اجرایی در این راستا گام های موثری بردارند.

وی با بیان اینکه ماموریت سازمانی رسانه ملی اخلاق و آگاهی است ، ذکر کرد: امروزه با توجه به ماموریتی که به ما در سازمان محول شده است باید مردم را نسبت بعضی از مشکلات که در زمینه قاچاق به وجود خواهد آمد را حساس بکنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان با بیان این مهم که امروزه شاهد مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز فعالیت های خوبی در بحث اقتصادی در جامعه انجام نداده ایم و این مهم می طلبد با جدیدت بیشتر به این موضوع حساس بپردازیم و صداوسیمای مرکز کردستان نیز در این راستا همگام با دستگاهای دیگر آماده خدمت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروزه دیگر برنامه های گفتگو محور با توجه به حرفه رسانه ای آن تاثیر جدی را در جامعه ندارد، یادآور شد: امروزه ما باید به سمت انیمیشن سازی و مستند سازی برویم و این مهم نیازمند اعتبار کافی است و صداوسیما در توان خود این امر را انجام میدهد ولی جوابگو نیست و باید مصوبه ای در این کمیسیون در خصوص کمک در بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در نظر گرفتته شود.

انتهای پیام/م

ماموریت سازمانی رسانه ملی اخلاق و آگاهی است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
شهروند
۰۹:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
کدوم برنامه شبکه کردستان همش شده آهنگ و ترانه .
با توجه به قطب کشاورزی چند برنامه در مورد کشاورزی آموزش و برنامه هایی که به درد مردمش بخوره بزارن ، همش ترانه و آهنگ که نمیشه...