پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته

این روز‌ها فرصت خوبی است تا به دور از هیاهوی شهری و مشغله کاری، زمانی را با خانواده و دوستان برای دیدن فیلم سینمایی «دخترعمو و پسرعمو» کنار بگذاریم و به تماشای آن بنشینیم.

این فیلم سینمایی به کارگردانی روح انگیز شمس و تهیه کنندگی محمود غلامی درباره زندگی یک پسرعمو و دخترعمو است که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آن‌ها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند، تمامی اختلافات خانوادگی‌شان را حل کنند.

گفتنی است؛ بازیگرانی، چون مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، محمود عزیزی، مریم امیرجلالی، لاله مرزبان، نسیم فروغ و ... در فیلم سینمایی «دختر عمو و پسرعمو» ایفای نقش می‌کنند.

تئاتر آخر هفته

نمایش «منو نمی‌بره» نمایشی ویژه مخاطب نوجوان و بزرگسال است و مضمون آن درباره‌ رها شدن از تمام حسرت‌ها، دروغ‌ها، حسادت‌ها، جدایی‌ها و خاطره‌های تلخ و شیرین روزهای گذشته است.

بر اساس این گزارش، سعید ابک، فهیمه باروتچی، خاطره عیسوند، نازنین نادرور و بهناز مهدی‌خواه در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

محمدرضا کریمی ‌صارمی مجری طرح، سعید زین‌العابدینی برنامه‌ریز و دستیار کارگردان و زهرا قزلباش منشی صحنه این نمایش هستند.

گفتنی است؛ «منو نمی‌بره» تا جمعه ۲۲ دی ماه، همه روزه بجز شنبه‌ها ساعت 19 برای عموم علاقه‌مندان در مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا خواهد شد.

این نمایش به سفارش اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

گالری آخر هفته

نمایشگاه «100 چهره ی ورزشی ایران» سومین رویدادی است كه تحت عنوان «چهره های سرشناس ملی» اینبار بـا خلق 137 اثر برای نخستین‌بار با موضوع چهره هـای ورزشی برگزار می‌شود.

نمایشگاه پرتره ی یکصد چهره ی ورزشی ایران دربرگیرنده ی 137 اثر از 104 چهره ورزشی است که با انتخاب 100 نقاش به تصویر کشیده شده اند.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور چهره های سرشناس هنری، ورزشی و فرهنگی جمعه 15 دی ماه، ساعت 15 در موزه هنرهای زیبای مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می گردد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 16 و روزهای جمعه از ساعت 9 تا 20 به موزه هنرهای زیبا مراجعه فرمایند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «حمله به اچ3» به کارگردانی شهریار بحرانی، جمعه 15 دی‌ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

حمله به اچ3 که از آن به عنوان عملیات اچ-۳ نیز یاد می‌شود، یکی از عملیات‌های هوایی در جنگ ایران و عراق بود. طی این عملیات فانتوم‌های نیروی هوایی ارتش ایران در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۶۰ پایگاه هوایی الولید را در غربی‌ترین نقطه عراق در مرز مشترک عراق و اردن بمباران و آن‌ را منهدم ساختند.

جعفر دهقان، محمد کاسبی، فرامرز شهنی و حسین یاری در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای نیمه دی ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار