معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل داده و نقش این قشر در توسعه همه جانبه استان و جامعه غیر قابل کتمان و چشم پوشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی اموربانوان و خانواده استان اظهار کرد: باید از ظرفیت بانوان برای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد و در راستای اشتغال این قشر در حوزه های مختلف تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده ها با بهره گیری از ظرفیت بانوان امکان پذیر است افزود: توجه به ظرفیت بانوان در عرصه های مختلف و امکان سنجی نارسایی ها، بی شک ناهنجاری های جامعه کاهش می یابد.

معاون استاندار اردبیل افزود: حوزه بانوان استانداری اردبیل باید بانک اطلاعات کلی از جامعه زنان تهیه کرده و نسبت به این بانک اطلاعات برنامه ریزی های لازم انجام شود.

نصیری گفت: با برگزاری همایش های آموزشی و کاربردی در راستای معرفی ظرفیت بانوان استان می توان به بهبود وضعیت این طیف برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری بر حقوق شهروندی افزود: در بحث طلاق بیشترین ضربه روحی و اجتماعی متوجه بانوان می شود و باید ارگان های ذیربط حقوق این قشر را به جد پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح

باید از ظرفیت بانوان برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.