نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای انقلاب گفت: استکبار به دنبال پیاده کردن حکومت شاهنشاهی در کشور ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تقدیر از هوشیاری و بصیرت مردم کشور در حوادث اخیر اظهار داشت: استکبار به دنبال پیاده کردن حکومت شاهنشاهی در کشور ایران است اما مردم با بصیرت و هوشیاری اجازه چنین اقدامی را به دشمن نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه نقش استکبار و بدخواهان مردم در این حوادث در سطح کشور به وضوح دیده می‌شود ادامه داد: آمریکا و اسرائیل می‌خواهند ایران نیز مانند عربستان مطیع آن‌ها باشند و به تعبیر خودشان مانند یک گاو شیرده، ایران را آنگونه که می‌خواهند بدوشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هیچ توطئه و دسیسه‌ای برای ضربه به ایران دریغ نکردند، اضافه کرد: دشمنان همواره برای تحقق نقشه‌های شوم خود تقویت و حمایت از منافقین را داشته و تحریم‌های ظالمانه را بر علیه کشور ایران وضع کردند.

وی با اشاره به استفاده از میلیون‌ها دلار هزینه در این راستا برای به زانو درآوردن ملت ایران در برابر خواسته‌های ظالمانه آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند ملت ایران به‌جای اطاعت از خدا، پیرو آمریکا باشند و دست از اسلام بردارند.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمنان با اعمال نفوذ در رژیم پهلوی سرمایه‌های مردم و کشور را غارت کردند بیان داشت: استکبار به دنبال پیاده کردن حکومت شاهنشاهی در کشور ایران است تا منافع آن‌ها تامین شود.

آیت‌الله ناصری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دست غارت‌گران را از کشور کوتاه کرد افزود: در طول این سال‌ها مردم همواره وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دادند و هربار که دشمنان توطئه‌ای جدید را در سر پروراندند با هوشیاری مردم، توطئه دشمنان خنثی شد.

خطیب جمعه یزد با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم که در این شرایط فریب صحنه سازی‌های دشمن را نخوردند عنوان کرد: مسئولان باید در برابر این اقدام مردمی که با هوشیاری و بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند، همه توان خود را برای حل مشکلات و معضلات آن‌ها به ‌کار گیرند.
انتهای پیام / غ 

استکبار به دنبال پیاده کردن حکومت شاهنشاهی در کشور ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.