تداوم انقلاب در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تداوم انقلاب اسلامی در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عمل به وصایای شهدای والا مقامی است که جانشان را برای احیای دین فدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز چهارشنبه در دیدار تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا با بیان اینکه اقتدار کشور و عزت ایران به خاطر فرهنگ شهادت است، یاد شهدا را گرامی داشت و افزود: متولیان فرهنگی و تبلیغی و همچنین رسانه‌ها در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و بین نسل جوان نقش آفرین هستند.

وی ادامه داد: خون‌های مطهر شهدا ضامن اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است و آنچه موجب شکست توطئه‌های مختلف استکبار جهانی علیه ایران شده به برکت ایمان، ایثار، جانفشانی و آمادگی ملت در کنار ولایت فقیه بوده است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: هر چه از زمان انقلاب اسلامی می‌گذرد ملت و مسوولان به اهمیت ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص در میان جوانان پی می‌برند، چون تمسک به ارزش‌ها و عمل به توصیه شهیدان، کشور را در مقابل حوادث حفظ می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی یادآور شد: تا زمانی که ملت ایران همراه با ولایت فقیه در صحنه حضور دارد و به وصایای امام راحل (ره) و شهیدان گلگون کفن عمل می‌کند، هیچ دشمنی نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در ۳۲۷ گلزار مدفون هستند و ۶۰ درصد آن‌ها مربوط به شهرستان یزد است.

این استان بر اساس سرشماری آبان ماه سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر سکونت دارند.


انتهای پیام/ ا

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دربین جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.