گوشت سفید؛

تولید ۶۰ هزار تن گوشت سفید در لرستان

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی لرستان گفت: ظرفیت تولید گوشت سفید در لرستان ۶۰ هزار تن است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  ناصر نجیب‌زاده گفت: در استان لرستان ظرفیت تولید گوشت سفید ۶۰ هزار تن است و این مقدار ظرفیت با توجه به واحد‌های قابل بهره‌برداری و صادر شده بوده و این در حالی است که قابلیت افزایش ظرفیت گوشت سفید می‌تواند به ۱۰۰ هزار تن در استان افزایش یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به مشکلات حوزه تولید عنوان کرد: تولید زنجیره‌ای مهم‌ترین امر در راسنای توسعه و عرضه گوشت مرغ است و زنجیره تولید می‌تواند شرایط قیمت ثابتی را برای تولید کننده ایجاد کند.

نجیب‌زاده گفت: همچنین توسعه زنجیره تولید سبب ایجاد شرایط ثبات در بازار محصولات تولیدی می‌شود و می‌تواند در راستای مشکل بازار تولیدات موثر واقع شود.

وی در ادامه گفت: تغییر در نوسانات نهاده، تغییر قیمت جوجه‌ها و تغییر قیمت نهاد‌های دانه از دیگر مشکلات حوزه تولید است که رفع آم‌ها در دستور کار قرار دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان افزود: در راستای برطرف کردن این مشکلات، برنامه‌ریزی‌هایی برای تامین نهاد‌ها در شرایط مختلف شده است و در ایم راستا اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/د

۶۰ هزار تن گوشت سفید در استان لرستان تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.