رییس اداره دامپزشکی ایوان از ساماندهی 80مرکز عرضه کشتار دام و طیور در شهرستان ایوان خبر داد.

80 مرکز غیرمجار عرضه گوشت در ایوان سازماندهی می شود.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جناغ رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان،  بیان کرد : در راستای مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور در سطح شهرستان ایوان برنامه ریزی ها و جلسات لازم با مسئولان در سطح شهرستان صورت گرفت.

جناغ گفت : این طرح به صورت هماهنگ از امروز 1396/09/25در سطح استان اجرا خواهد گردید بالطبع در شهرستان ایوان نیز با همکاری شبکه بهداشت،نیروی انتظامی محیط زیست این طرح اجرایی شد.

 وی ادامه داد:با توجه به اینکه نظارت دقیق بر قصابی های داخل شهر صورت می گیرد ما شاهد کشتار غیر مجاز دام در سطح شهر ایوان نیستیم اما در طول خط مسیر سراب به سمت زرنه تعداد20قصابی فعالیت دارند که اخطاریه لازم را مبنی بررعایت کردن موازین بهداشتی به انان صورت گرفت که خوشبختانه در حال حاضر این تعداد ساماندهی شدند و کشتار آنان زیر نظر دامپزشکی وکشتارگاه صورت می گیرد.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان عنوان کرد: در راستای جلوگیری از کشتار طیور زنده در سطح شهر ایوان نیز اقدامات خوبی انجام شده است ،بازرسی های مکرری که توسط اکیپ دامپزشکی صورت می کیرد اجازه هیچ گونه کشتاری را نحواهند داد.

 جناغ اضافه کرد: تاکنون همکاری خوبی بین مراکز عرضه کشتار طیور با دامپزشکی صورت گرفته است به طوری که در حال حاضر تعداد60مرکز عرضه کشتار طیور ساماندهی شده اند .

انتهای پیام/ع

 

مراکزغیر مجاز عرضه گوشت در ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.