مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: در زلزله اخیر استان بیش از 600 تن جان خود را از دست دادند و نزدیک به 8 هزار نفر مصدوم شد که حضور مقام معظم رهبری در مناطق آسیب‌دیده تبدیل به یک نماد ملی و تسکین آلام مردم شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان این مطلب که پس از حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده، هموطنان از سراسر کشور برای امدادرسانی لبیک گفتند که خدمت‌رسانی آنان به زلزله‌زدگان بی‌نظیر بود، گفت: ما هر وقت با دیدگاه انقلابی به میدان آمده‌ایم بهتر توانسته این که مشکلات موجود را رفع کنیم که دولت نیز نیازمند حضور مردم برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف است.


موحد با اشاره به اقدامات انقلابی و گفتمان انقلاب اسلامی در راستای هم‌افزایی و اتحاد بین مردم،  بیان کرد: گفتمان انقلاب گرما بخش حرکت انقلابی است که همانند اوایل انقلاب همه نیروها را برای فعالیت در بخش‌های مختلف برای عمل به صحنه آوریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان در سال 90، کرمانشاه را سینه‌ستبر ایران معرفی کردند، و این استان نه تنها درگیر جنگ تحمیلی بوده بلکه 14 یگان از استان کرمانشاه در مناطق جنگی غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند که 9 هزار و 800 تن شهید و نزدیک به 2 هزار آزاده تقدیم انقلاب کرده است.


انتهای پیام/ز

 

گفتمان انقلاب گرما بخش حرکت انقلابی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.