مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان با بیان اینکه در سطح این شهرستان ۸۱۰ کیلومتر شبکه آب وجود دارد، گفت: ۳۰ درصد از شبکه آب‌رسانی خرم‌آباد فرسوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا کرموند، با بیان اینکه در سطح این شهرستان ۸۱۰ کیلومتر شبکه آب وجود دارد، گفت: ۳۰ درصد از شبکه آب‌رسانی خرم‌آباد فرسوده است.

وی افزود: بیشترین میزان فرسودگی شبکه در مناطق قدیمی خرم‌آباد همچون ماسور و اسدآبادی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان با اشاره به تامین هزینه‌های اصلاح شبکه فرسوده از منابع استانی، بیان داشت: هیچ‌گونه بودجه مشخصی برای اصلاح شبکه فرسوده آب از منابع ملی وجود ندارد لذا هزینه‌های مربوطه از طریق منابع استانی و تعامل با شهرداری و شورای شهر تامین می‌شود.

کرموند تصریح کرد: متاسفانه شورای دور چهارم شهر خرم‌آباد همکاری لازم را با شرکت آب‌وفاضلاب نداشت، اما شورای دور پنجم تعامل خوبی را برقرار کرده و امیدواریم اصلاح شبکه‌های فرسوده آب‌رسانی به زودی انجام شود چرا که تاخیر در این امر، خسارت جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد.

وی از فراهمی زیرساخت‌های لازم برای بهره برداری از شبکه آب‌وفاضلاب ماسور خبر داد و افزود: شبکه فاضلاب ماسور بر اساس زمان‌بندی پیش رفته و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/د

۳۰ درصد شبکه آب‌رسانی خرم‌آباد فرسوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.