نقش ارزنده صدا و سیما در توسعه شهرستان ها

فرماندار هندیجان گفت: صدا و سیما می‌تواند نقش بسیار ارزنده‌ای در توسعه شهرستان ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  کوروش مودت، فرماندار هندیجان بیان داشت: صدا و سیما می‌تواند نقش بسیار ارزنده‌ای در توسعه شهرستان ها داشته باشد. پر رنگ کردن ظرفیت‌های 3 شهرستان در رسانه می‌تواند کمک بسیار خوبی به توسعه منطقه کند.

وی افزود: اسکله بحرکان ظرفیت بسیار خوبی است که تاکنون مغفول مانده و هرچند میراث فرهنگی کارهای بسیار خوبی در این رابطه در دستور کار دارد اما روند اجرای آن بسیار کند است.

فرماندار هندیجان بیان داشت: بحرکان می‌تواند به قطب گردشگری منطقه تبدیل شود. صدا و سیما نیز می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار در این منطقه اقدام و کمک بسیار خوبی کند اما متأسفانه تاکنون سرمایه‌گریز بوده‌ایم.

مودت با بیان اینکه اگر همگرایی لازم وجود نداشته باشد به نتیجه نخواهیم رسید، گفت: خوشبختانه این هم‌گرایی در سه شهرستان به وجود آمده  و این مسأله نویدبخش گام‌های بلند و مؤثر در راستای توسعه منطقه است.

وی عنوان کرد: هندیجان 34 درصد میزان صید در بخش صیادی و شیلات را به خود اختصاص داده اما زیرساخت‌های لازم در این رابطه ایجاد نشده است. در این رابطه چالش‌ها و موانع موجود را باید شناسایی و برای رفع آن ها تلاش کنیم.

فرماندار هندیجان گفت:هندیجان در بخش آب شرب و کشاورزی مشکلات فراوانی دارد و باید برای تأمین دستگاه آب‌شیرین‌کن و همچنین استفاده کشاورزان از روش‌های نوین آبیاری برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

انتهای پیام/م

هندیجان با مشکل حاد آب شرب و کشاورزی مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار