شیخ نبیل قاووق: عربستان در حال تشکیل ائتلاف آمریکایی-اسرائیلی-سعودی علیه ایران و مقاومت است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله تاکید کرد عربستان صد‌ها میلیارد دلار برای خرید تسلیحات به منظور هدف قرار دادن یمن، ایران و مقاومت هزینه می‌کند.

شیخ نبیل قاووق: عربستان در حال تشکیل ائتلاف آمریکایی-اسرائیلی-سعودی علیه ایران و مقاومت استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد «عربستان در حال مقدمه چینی و آماده کردن منطقه برای عادی سازی روابط خود با اسرائیل و تشکیل یک ائتلاف آمریکایی اسرائیلی سعودی علیه ایران و مقاومت است.

شیخ نبیل قاووق افزود: عربستان صدها میلیارد دلار برای خرید تسلیحات هزینه می‌کند، نه برای هدف قرار دادن اسرائیل، بلکه تنها به منظور هدف قرار دادن یمن، ایران و مقاومت. در نتیجه برای رسوا شدن رژیم عربستان همین کافیست که این رژیم، یکی از طرف‌های معامله‌ای است که علیه مقدس‌ترین مقدسات امت است.»

شیخ نبیل قاووق در سخنانی گفت: «عملیات طوفان قاطعیت عربستان علیه یمن و مردم این کشور هزارمین روز تجاوزات، جنایت‌ها و کشتارها را پشت سر گذاشت، اما حتی یک روز هم علیه اسرائیل نبود، بلکه همه سلاح‌های عربستان به منظور حمایت از گروههای تکفیر‌ی‌ در سوریه است نه برای حمایت از مقاومت فلسطین. بر این اساس، ایران باید افتخار کند که در میان کشورهای عربی و اسلامی نخستین کشوری است که از قدس و مقاومت فلسطین حمایت می‌کند.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
حکومت عربستان به مسلمانان خیانت میکند زر زور تذویر مصداق این رزیم است
آخرین اخبار