معاون فرهنگی دانشگاه تهران از آخرین وضعیت بازداشتی‌های این دانشگاه خبر داد.

آخرین وضعیت بازداشتی های دانشگاه تهرانمجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متاسفانه طی آشوب‌های اخیر  عده‌ای از دانشجویان بیرون دانشگاه دستگیر شدند، با همکاری قوه قضاییه، نهادهای امنیتی و نیروی انتظامی تا امروز توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از این دانشجویان را آزاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های ما امتحانات این دانشجویان بود که با هماهنگی معاون آموزشی دانشگاه قرار شد برای کسانی که در حوادث اخیر بازداشت شدند و از امتحانات عقب ماندند، تسهیلاتی فراهم شود تا این دانشجویان در روزهای مقرر بتوانند در امتحانات شرکت کنند و لطمه ای به درسشان وارد نشود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح کرد: تا به امروز با بررسی که قضات در پرونده دانشجویان بازداشتی داشتند تقریبا عمده پرونده این دانشجویان رسیدگی شده و آماده برای آزادسازی هستند.

سرسنگی اظهار داشت: ما هم در کمیته پیگیری دانشگاه تهران بر مسائل نظارت داریم تا مشکلات بر سر راه آزادسازی این دانشجویان را هر چه سریعترمرتفع کنیم.

وی یادآورشد:این دانشجویان با قید وثیقه آزاد می شوند، از آنها تعهد گرفته می شود و این وثیقه تبدیل به کفالت شده و شرایط آزاد سازی این دانشجویان از این طریق فراهم می شود.

انتهای پیام/

 جزئیات آزادی دانشجویان بازداشتی اغتشاشات اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار