کارگاه آموزش روش تبلیغ بین‌المللی اسلامی در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادگاردو اسعد، معروف به سهیل اسعد، مبلغ شیعه آرژانتینی است که در طول دوره تبلیغ خود در آمریکای لاتین، توانسته تعداد بسیاری از افراد را به دین اسلام مشرف کند؛ و قرار است که این مُبلغ شیعه، تجربیات خود را در دانشگاه مذاهب اسلامی به اشتراک بگذارد.

شیخ سهیل، در چند سال، به تنهایی و به اندازه چند سازمان، وزارت خانه و موسسه فرهنگی در آن کشورها کار کرده و چندین موسسه و مرکز فرهنگی شیعیان و مسلمانان را تاسیس کرده، به انضمام اینکه صدها نفر را به دین اسلام و مذهب شیعه و اهل بیت رهنمون کرده است.

روز جمعه، کارگاهی به منظور آموزش روش‎‌های تبلیغ بین‌المللی اسلام در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌گردد، که مدرّس این کارگاه، مبلغ مشهور آرژانتینی «سهیل اسعد» از مبلغان بین‌المللی شیعه است که در حدود 20 سال فعالیت تبلیغی خود در بسیاری از کشورهای قاره آسیا، اروپا، آفریقا و خصوصاً آمریکا به تبلیغ دین مبین اسلام پرداخته که حاصل آن تأسیس 20 مرکز اسلامی در منطقه آمریکای لاتین و ایمان آوردن صدها نفر به آیین اسلام بوده است. وی دارای دکترای تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد عرفان اسلامی از جامعةالمصطفی العالمیه قم است و به سه زبان فارسی، عربی و اسپانیولی تسلط دارد.

کارگاه آموزشی روش تبلیغ بین‌المللی اسلام، روز جمعه از ساعت 10 صبح تا 15 در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌گردد که حضور در این کارگاه، برای علاقه‌مندان آزاد است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار