مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از 23 هزارنفر از جمعیت استان سمنان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان ضمن بیان اینکه سه درصد جمعیت استان سمنان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: این مقدار معادل ۲۳ هزار و ۱۳۷ نفر را شامل می شود که از این تعداد ۲۳ درصد به علت از کارافتادگی و ۳۶ درصد از این افراد به علت فوت سرپرست تحت پوشش کمیته امداد هستند.


وی با بیان اینکه رسیدگی به محرومان و دستگیری از نیازمندان از اهداف انقلاب است، افزود: در طرح های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد هشت هزار حامی ماهانه ۲۰۰هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک می کنند در قالب اینگونه برنامه ها نیازمندان جامعه مورد حمایت اقشار و گروه های مختلف قرار خواهند گرفت.


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این نهاد سهم بسزایی را در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، ابراز داشت: یک هزار یتیم تحت حمایت این نهاد در طرح‌های اکرام ایتام و دو هزار فرزند غیر یتیم در طرح‌های فرزندان محسنین از حمایت حامیان بهره‌مند می شوند.


رضوی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار نیازمند و افراد تحت حمایت کمیته امداد از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: ۴۵۰ مددجوی دارای بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد استفاده می کنند.


وی با بیان اینکه ۴۳۱ مددجوی دارای بیماری خاص از حمایت کمیته امداد سمنان بهره‌مند می‌شوند، ابراز داشت: در ۹ ماهه امسال ۱۴ طرح بهداشتی برای پنج هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان انجام شده است.


انتهای پیام /ق


3 درصد جمعیت سمنان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار