فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام ۹ ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این ماموریت‌ها متخلفان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جلیل موقوفه‌ای  با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۹ مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، گفت: پنج مورد از این رویدادها در شاهرود و مابقی در دیگر شهرهای استان بودند.

وی افزود: یک مورد پلیس فتا، یک مورد پلیس راهور، یک مورد خاموشی ماینرها، یک مورد کشف شکار قوچ، یک مورد قاچاق روغن خوراکی و مابقی در حوزه پرونده‌های سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح ضربتی پلیس راهور به منظور برخورد با تخلفات شبانه در سمنان به اجرا درآمد، ابراز داشت: ۱۶۴ خودرو و موتورسیکلت دارای تخلفات حادثه ساز اعمال قانون و ۲۰ وسیله نقلیه به طور ساعتی توقیف شدند.

موقوفه‌ای از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شاهرود خبر داد و تصریح کرد: ماحصل طرح دستگیری ۲۰ تبعه بیگانه فاقد مجوز مجوز و پنج اراذل و اوباش بوده است.

وی با بیان اینکه سه پرونده سرقت در استان تشکیل شد، افزود: سه سارق پسته باغات شاهرود و کشف ۴۰ کیلو پسته تازه، دستگیری سارق و مالخر حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره و کشف چهار فقره سرقت در گرمسار، دستگیری سارق ۲۵۰ کیلو برنج به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شاهرود از جمله این رویدادها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.