با تلاش پلیس سمنان و شاهرود ، ۴ نفر از اراذل و اوباشی که با عربده کشی در اماکن عمومی باعث رعب و وحشت و صدمه بدنی به شهروندان شده بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲ نفر اراذل و اوباش مسلح و سابقه داری که در گیم نتی در شاهرود  اقدام به مجروح کردن یکی از شهروندان کرده بودند کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند.

سردار جلیل موقوفه ئی گفت : این اراذل و اوباش سابقه دار و درگیری در گیم نت شهروندی را با قنداق سلاح وینچستر شکاری مضروب کردند و سپس از محل متواری شدند.
 پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت متهمان را مخفیگاهشان دستگیر کردند ؛  متهمان ۳۰ ساله و دارای سابقه شرارت انگیزه خود را خصومت شخصی با شاکی عنوان کردند

رئیس پلیس اطلاعات استان سمنان هم  از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش نوظهوری که در میدان تره بار سمنان اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ اکبر قاسمی  گفت: در پی اعلام یک مورد عربده کشی و قدرت نمایی در میدان تره بار شهرستان سمنان که منجر به رعب و وحشت مسافران و حجره داران محل شده بود، متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هنگامی که قصد ایجاد رعب و وحشت و درگیری مجدد در محل را داشتند دستگیر شدند.

این افراد در بازجوئی‌های پلیس  به عربده کشی و قمه کشی برای شهروندان و کسبه به منظور رسیدن به خواست‌های نابجای خود اعتراف کردند  و پس تعیین وثیقه روانه زندان شدند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.