فرماندار شهرستان ماکو گفت:اجرای صحیح سیاست های دولت می تواند ضمن کمک به محرومیت زدایی ، بخش مهمی از مسائل و مشکلات جامعه را نیز حل کند.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو در دیدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : رویکرد دولت تدبیر و امید در بحث فقر زدایی ، حمایت و توانمند سازی خانواده های نیازمند است.
وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مجموعه کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)  گفت : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان یکی از مهم ترین مراکز حمایت از خانواده های نیازمند در کشور تاسیس شده است و می تواند بخش مهمی از مسائل و مشکلات جامعه را نیز حل نماید.
علیزاده افزود : دولت برای محرومیت زدایی ، اشتغال و جبران هزینه های درمانی خانواده های نیازمندان اقدامات قابل توجهی را انجام داده است و مسئولین باید از تسهیلات بوجود آمده در راستای توانمند سازی این خانواده ها استفاده نمایند.
محمد محمدنژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد 9 ماهه کمیته امداد گفت : با تدابیر دولت یازدهم و دوازدهم میزان دریافت مستمری مددجویان 4 برابر افزایش یافته است ، بطوریکه در حال حاضر یک خانواده 5 نفره ماهانه،  6 میلیون و 920 هزار ریال مستمری دریافت می نماید.
وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بحث اشتغالزایی و توانمند سازی مددجویان افزود : در سال گذشته بیش از 10 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مدد جویان شهرستان ماکو اعطاء شده است که در سال 96 این تسهیلات با صد درصد افزایش به 30 میلیارد و 885 میلیون ریال رسیده است.
محمد نژاد با اشاره به بهره مندی خانواده های تجت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از طرح تحول نظام سلامت گفت : 100 درصد هزینه های درمانی مددجویان توسط این نهاد پرداخت می شود.

انتهای پیام/م

عزم دولت برای محرومیت زدایی 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.