رئیس شبکه دامپزشکی صحنه از پلمب سه واحد عرضه کننده گوشت کشتار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ، رامین سمیعیان  رئیس شبکه دامپزشکی صحنه گفت:گوشت عرضه شده در این واحد به صورت غیرمجاز و خارج از زنجیره بهداشتی کشتار شده و هیچگونه نظارت بهداشتی بر لاشه‌ها صورت نپذیرفته بود.

وی با اشاره به بازدید مستمر بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها، افزود: در این بازدیدها ضمن ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم با هرگونه تخلف بهداشتی نیز برخورد می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی صحنه بیان کرد: افرادی که خارج از کشتارگاه نسبت به کشتار غیرمجاز دام و عرضه گوشت اقدام می‌کنند با عرضه غیربهداشتی گوشت مقدمات شیوع و انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را فراهم می‌کنند که شبکه دامپزشکی به شدت با اینگونه موارد برخورد می‌کند.

وی به عموم مردم توصیه کرد فرآورده‌های خام دامی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظر دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت کشتار غیرمجاز که فاقد مهر سلامت دامپزشکی است جدا خودداری کنند.

سمیعیان بیان کرد: افرادی که خارج از کشتارگاه نسبت به کشتار غیرمجاز دام و عرضه غیربهداشتی گوشت اقدام می‌کنند، حتما سلامت مصرف کنندگان را تهدید می‌کند در صورت مشاهده با این گونه موارد برخورد قضایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ز

 

 
کشتارگاه های غیر مجاز پلمپ شدند

برچسب ها: دامپزشکی ، نفتکش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.