توجه به نظردانش آموزان در مسائل مختلف آموزشی

فرماندار یزد گفت: به نظرات دانش آموزان در مسائل تعلیم و تربیت باید توجه ویژه‌ای شود و این محقق نمیشود مگراینکه شورای آموزش و پرورش نظردانش آموزان را مهم بشمارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار یزد گفت: شورای آموزش‌وپرورش فرصت مناسبی است تا با تشریک‌مساعی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های قانون تشکیل شورا‌های آموزش‌وپرورش برای تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت، استفاده شود.

فرماندار یزد بابیان اینکه شورای آموزش‌وپرورش به دنبال بهبود فضای کمی و کیفی امر تعلیم و تربیت در جامعه است افزود: حضور برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مدیران مدارس، انجمن اولیاء و مربیان و خیرین و سایر نهاد‌های مردمی در این شورا نمایانگر این مطلب است که آموزش‌وپرورش بیش از سایر نهاد‌ها نیازمند مشارکت و همکاری همۀ اجزای نظام است.

وی خواستار استفاده از نظرات دانش آموزان در مسائل مختلف امر تعلیم و تربیت شد و تصریح کرد: شورای آموزش‌وپرورش شهرستان آمادگی دارد تا با دعوت از نماینده دانش آموزان نظرات و پیشنهاد‌ها این آینده‌سازان را در باب موضوعات مختلف جویا شود و با برنامه‌ریزی و تمهیدات در نظر گرفته‌شده زمینه اجرایی شدن آن‌ها را فراهم سازد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان یزد در پایان بابیان اینکه باید مسیر حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تعلیم و تربیت را باید هموارسازیم ،خاطرنشان کرد: شورا‌های آموزش‌وپرورش می‌توانند با فراهم نمودن بستر مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت موجب رشد، بالندگی و شکوفایی بیش‌ازپیش جامعه شوند.

انتهای پیام/ ا

مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش وپرورش موجب رشد،بالندگی وشکوفایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.