معاون صدای مرکز يزد گفت: يکصد اثر موسيقی از هنر مندان استان یزد با حضور داوران جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر  انتخاب و برای داوری آماده شد.

 سيروس معاون صدای مرکز يزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: يکصد اثر موسيقی از هنر مندان استان یزد با حضور داوران جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر  انتخاب و برای داوری آماده شد.

سيروس افزود : مرحله اوليه انتخاب آثار برای داوری اين اثار انجام شده و هفته آينده مرحله پايانی اين انتخاب انجام خواهد شد.

وی حمايت از توليد آثار فاخر موسيقی، شناسايی فعالان موسيقی استان، ظرفيت سازی و بهره گيری از شعرای جوان در راستای شکوفايی استعدادهای نو را از جمله اهداف برگزاری اين جشنواره برشمرد.

معاون صدای مرکز يزد گفت: بيش از 100 اثر در دو بخش، بخش ويژه با موضوع چهلمين سالگرد انقلاب اسلامی، اقتصادمقاومتی و شهدای مدافع حرم و بخش اصلی يزد سرزمين من شامل يزد شهر جهانی، دارالعلم ودارالعباده، تاريخ و فرهنگ يزد و دفاع مقدس به دبير خانه جشنواره ارسال شده است.

سیروس گفت: با پایان یافتن مرحله اول داوری جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر در یزد آثار برای داوری نهائی به تهران ارسال شده است و در روز 8 بهمن ماه مراسم انتخاب برگزیدگان و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

وی افزود: بيش از 100 اثر درجشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر  با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،شهدای مدافع حرم و شخصیت های یزد تدارک دیده شده که با پایان یافتن مرحله اول داوری در یزد آثار برای داوری نهائی به تهران ارسال شده و در روز 8 بهمن ماه مراسم اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

انتخاب آثار موسيقی نغمه های کوير برای مرحله داوری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار