تاکنون 351 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 22 واحد صنعتی و کشاورزی نیمه تمام در استان سمنان پرداخت شده است.

بهروز اسودی رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نود و چهارمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید این استان و در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان گفت: تا کنون 351 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای 22 طرح صنعتی و کشاورزی نیمه تمام در استان سمنان اختصاص یافته که توسط بانک ها پرداخت شده است .

وی افزود : در سال 96 و به منظور راه اندازی طرح های نیمه تمام در استان به 22 طرح نیمه تمام مبلغ 351 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است که 10 طرح به ارزش 274 میلیارد ریال مربوط به صنعت و 12 طرح به ارزش 77 میلیارد ریال مربوط به کشاورزی است.

اسودی با اشاره به معرفی بیش از یک هزارو 260 واحد تولیدی استان سمنان به بانک ها جهت دریافت تسهیلات افزود: 564 واحد تولیدی استان سمنان در سالجاری به ارزش سه هزار و 256 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند که سهم صنعت حدود 2 هزارو 542 میلیارد ریال و سهم کشاورزی 713 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اشتغالزایی 100 نفری طرح های معرفی شده اظهار داشت : از این تعداد طرح به ارزش 113 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 20 طرح به ارزش 60 میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

گفتنی است ، در این جلسه با درخواست 28 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند موافقت و جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند .

انتهای پیام / ه

معرفی بیش از یک هزار واحد تولیدی استان سمنان به بانک ها

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.