عضو جامعه مدرسین گفت: عربستان با طرح اتهام علیه ایران درصدد است تا بر جنایت‌هایش سرپوش بگذارد.

رآیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی‌های وزیر امور خارجه عربستان علیه کشورمان، اظهار کرد: مقامات عربستان از سر استیصال و ناتوانی به اتهام زنی علیه کشورمان روی آورده‌اند.

وی ادامه داد: آل‌سعود در تمامی سیاست‌هایش شکست خورده و در باتلاق خودساخته یمن گرفتار شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش عربستان در پرورش گروه‌های تروریستی همچون داعش، بیان کرد: امروز اقدامات آل سعود در جهت برهم زدن امنیت کشورهاست و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: عربستان با طرح اتهام علیه ایران درصدد است تا افکار عمومی را از جنایت‌هایی که در یمن و سایر نقاط جهان انجام داده است منحرف کند و  بر جنایت‌هایش سرپوش بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه مقامات آل سعود به دنبال فرافکنی هستند، اضافه کرد: آل سعود از سلاح‌هایی که از آمریکا خریداری کرده است علیه مردم بی‌گناه یمن استفاده می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آل سعود گاو شیرده آمریکاست و تمام دارایی خود را صرف خوش خدمتی به آمریکا می‌کند، اضافه کرد: مردم عربستان از سیاست‌های غلط آل سعود به ستوه آمده‌اند و از عملکرد آنان راضی نیستند.

وی با اشاره به بروز اختلافات داخلی میان شاهزادگان آل سعود، گفت: آتش افروزی آل سعود در منطقه به داخل عربستان هم رسیده است و امروز می‌بینیم که شاهزادگان این کشور با یکدیگر درگیر هستند و اختلافات زیادی دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار