رئیس‌جمهور آمریکا، واشنگتن را به مقصد داووس سوئیس برای شرکت در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد ترک کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی بی اس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، واشنگتن را به مقصد داووس سوئیس به منظور شرکت در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد ترک کرد.

ترامپ راهی داووس سوئیس شد+ تصاویر

طبق تصاویری که خبرگزاری رویترز آن را منتشر کرده است، ترامپ برای سفر به داووس سوئیس، سوار هواپیمای ویژه خود در پایگاه شکاری اندروز واقع در ایالت مریلند آمریکا شده است.

ترامپ راهی داووس سوئیس شد+ تصاویر

سفر وی اندکی پس از آن صورت گرفت که وی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اعلام کرد حاضر است به سؤالات رابرت مولر، بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پاسخ دهد.

گفتنی است در این سفر، وزرای اقتصاد، خزانه داری، تجارت، حمل و نقل، انرژی و امنیت داخلی آمریکا، ترامپ را همراهی می کنند. همچنین مشاوران امنیت ملی و جارد کوشنر، داماد وی نیز او را در این سفر همراهی خواهند کرد. قرار است ترامپ دو روز در داووس بماند و روز شنبه به واشنگتن بازگردد.

ترامپ راهی داووس سوئیس شد+ تصاویر

همچنین شایان ذکر است سفر ترامپ در حالی صورت می گیرد که وی بخاطر اظهاراتش در خصوص مهاجران در دیدار با سران کنگره و نیز سیاست هایش درباره تجارت و یا مسأله تغییرات آب و هوایی مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

سفر رئیس‌جمهور آمریکا به داووس سوئیس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار