انجام مطالعات احداث اولین سافاری پارک کشور در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت:مطالعات لازم برای بررسی امکان احداث اولین سافاری پارک کشور در کرمانشاه انجام می شود.

انجام مطالعات احداث اولین سافاری پارک کشور در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه  گفت: برای رفع مشکل پروژه پالایشگاه آناهیتا، نمی‌توانیم فقط روی فاینانس حساب کنیم. باید چند سهامدار قوی و متمکن را پای کار بیاوریم.

وی با بیان اینکه  باید امکان سنجی اولیه برنامه های پیشنهادی برای ارائه به سرمایه گذاران به صورت شفاف مشخص باشد گفت: برای حرکت جهشی در مسیر ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی، باید فرهنگ کار در استان نهادینه شود.

بازوند افزود: زلزله فرصتی بود که مطالبات مردم استان را به گوش مقامات ملی برسانیم. مسوولین بلندپایه کشور بیش از گذشته متوجه دین مردم کرمانشاه به گردن کشور شده اند.

وی گفت: با بدنه کارشناسی بیمار نمی‌توانیم اعتبارات ملی را به موقع جذب کنیم و این باعث فرصت سوزی میشود فرصت سوزی، مشمول حق الناس می شود افکار عمومی باید آماده پذیرش این موضوع باشند که این سرمایه گذاران هستند که زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می آورند و باید از آنها استقبال کرد خط و خطوط و مشی سیاسی، نباید مانع توسعه شود برای ایجاد زمینه اشتغال نگاه سیاسی کارگشا نیست.

 

انتهای پیام/ز

 

باید چند سهامدار قوی و متمکن را برای سرمایه گذاری در پالایشگاه آناهیتا  پای کار بیاوریم

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.